antligen!

okej, hej! nu ar vi da pa langkawi. och vi har bott pa det sunkigaste hotell(om man nu ens kan kalla det hotell) kryllade av myror mygg och vi sov pa vara egna saronger for vi ville inte ens nudda lakanen som hade flackar. det stank  riktigt mycket urin vissa dagar nar man kom hem..charmigt....
och inte nog med de, vi kunde inte lasa dorren innifran, det lag precis bakom en bar, vi ar tva svenska tjejer bakom en bar fullt med folk och vi kan inte lasa dorren, great!

men nu ANTLIGEN har vi checkat utr efter vara tva natter dar!
det sjukaste var dock att nar vi fixat ett annat battre hotell att bo bo de kommande tva dagarna, sa skulle vi hamta vara vaskor pa ackel hotellet, och vi kommer inte in! dorren har gatt i baklas, hur fan gar de till nar vi inte ens kan lasa innifran!? aja en malaysisk kille fran baren kom med natt verktyg o drog upp dorren. fint!

iallafall, har vi bestamt oss for att bli de pensionarer som vi inte tyckte sa mycket om pa penang.
vi skiter i party-langkawi och aker till  pankor island, en skitliten o som tydligen ska ha magiskt vatten! sa om tva dagar satter vi oss pa en buss i 5 timmar och drar harifran.
och idag ska vi ga pa undervattensvarlden och de ska bli fantastiskt kul!

har om dagen fick jag sitta och hora pa natali som berattade allt om hajar och vilka mordar-maskiner det egentligen ar, jag satt kanske i 40 minuter och bara nickade, gaspade och holl med om allt hon sa. ska bli spannande o se hur hon reagerar idag pa undervattensvarlden, lar ju finnas hajar dar.


kul att halva min slakt laser bloggen, och peter, japp jag har viber pa min iphone, men den ar hemma i sverige!

igar sag vi tva maneter simma i vattnet har ocksa, och de hade sma fisk kompisar som simmade runt dom hela tiden, varfor gor dom da?

och jenners, sen undrar jag hur mina fiskar mar?

nu ska vi ga och se pa pingviner och hajar!

pussss och kram / Eee







Kommentarer
Postat av: Neta

Hej gumman hoppas den lilla ön med magiskt vatten var fin.Är så avis,för här är det mycket kallt.

10-13 minus,burr.

Njut bara njut av er resa.

Kram Neta

2012-02-04 @ 09:41:37
URL: http://natalina.blogg.se/
Postat av: Yvonne Knutas

..... och hemma i Svedala fryser vi om tårna, ha det

kramis .

2012-02-04 @ 13:37:34
URL: http://httpwwwnatalina.se/
Postat av: Nattis Mamma

Så jätte kul att läsa bloggen fast ibland känns det som om man inte vill veta allt :S

Lycka till med Nattis hajfobi. Hon som nästan höll på att drunka i poolen vid somarstugan när man skrek -Hajen kommer, hajen kommer! ;)

2012-02-04 @ 15:10:42
Postat av: Kija

Haha! Ni är roliga.

Puss

2012-02-05 @ 15:37:13
Postat av: Tiny todd måns Dolly Doris manfrid blubbx4

Vi mår bra! Puss

2012-02-06 @ 23:18:17
Postat av: Neta

Fortfarande mycket kallt här 28minus

så nu önskar jag att jag var hos er.

Hoppas ni hitta flyg till Tailand!

Kram Neta

2012-02-07 @ 09:36:29
URL: http://natalina.blogg.se/
Postat av: Neta

Har ni kommit fram till Tailand?

Skall ni träffa pappa och övriga?

Va glada att ni inte är här,för vi har det

så jävla kallt.

Kram Neta

2012-02-07 @ 09:42:13
URL: http://natalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0