Sadar ja.

Da var man pa benen igen, behovde bara krakas i nagra timmar, men det ar lugnt. sant ar ju bara skoj sa har pa semestern!
 
Imorse vid frukosten sa var ja sa svag och ville bara fa i mig lite gott att ata. Evvis var varldens sotaste som sprang och hamtade allt mojligt gott och sen at vi fruksot i snigelfart. Men det gick, allt utom mina agg som Evvis hade varit sa snall och statt i ko for jatte lange. Och nar vi ska ga sa kommer saklart frukost BITCHEN och sager att om jag inte ater upp dom sa maste jag betala..jag kampade pa med dom en stund tills Evvis tyckte att vi lagger en servett over skiten sa far dom saga vad dom vill, hon sa faktiskt ingenting, men vi har bestammt oss for att vi inte gillar henne..

Nar vi kommer upp pa rummet har vi fatt ett brev, i brevet star det att vi smutsat ner vara handdukar natt sa in i helvete att vi tydligen genast maste ga ner till receptionen och reda ut det har...vi ar inte jatte populara pa det har stallet. Handdukarn hade blivit smutsiga pga av harfarg, inga problem sma Malaysisar, sa ser dom alltid ut hemma ocksa svarar vi till killarna som inte kan engelska, fast dom jobbar i receptionen..
Jaja, dom gick iaf med pa att tvatta dom dar handdukarna och om det inte gick bort sa maste vi betala. OM vi maste betala sa tanker jag ta handdukarna, pa riktigt. Ta dom och ha dom som mina alldeles egna!

Ikvall har Evvis shoppat, sen dag ett har hon typ haft pa sig samma klader ;) vet inte riktigt hur tjejen tankte med packningen men nu har hon lite mer att variera sig med :)

Imorgon ska det solas! Jag har missat en hel dag sa det maste tas igen :)

Tanker pa min fina mamma, skickar en bamsekram fran oss. Nar du fyller 50 (25) sa ar det vi som ska ut och resa. Tank pa det sa kanns det kanske lite, lite lattare. Alskar dig

Puss / N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0