sheeees alive!

hej!
idag ar hon battre den dar natta, och det ar jag glad for.  antligen nan att prata med (fruktansvart sallskapssjuk tjej)
vi har iaf legat pa stranden! borjar bli bruna nu. sen akte vi in till gunea plaza, ett shoppingcenter. och jag har handlat linnen ! fattar inte hur jag tankte nar jag packade med mig kanske tre linnen som jag kunde ha till kvallarna? tre?! jag ska vara borta tva manader och har tre(!?) linnen med mig?. Borjar forsta nu vad andreas menade nar tillochmed han sa att jag hade lite klader med mig. aja, nu har jag fler iaf! nog om det.
och da har jag inte heller nagot mer att beratta for er, de var ju trakigt tanker ni sakert.
men det far vara nog for idag!

pussochkram! /eee

Kommentarer
Postat av: Aaa

Haha, jag sa ju att du hade för lite kläder med dig :)

Men det är någon som är envis ;)

Ta hand om varandra

Puss och kram / Adde

2012-01-31 @ 00:09:19
Postat av: lotta jonasson

Envis Evelina !?!??? vem har hon fått de ifrån? ja fifan va jag är avundsjuk på er som är i solen,jaja vi har ju sol,men typ 11 minus, AVU,puss puss...

2012-01-31 @ 10:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0