pa vag hem...

hej!
nu sitter vi har o vantar pa att var taxi ska komma och hamta oss och kora oss tillflygplatsen. det kanns helt sjukt skumt, att man ska hem igen.. konstigt.
trakigt och kul liksom! Men saklart vill man hem o traffa allt kul folk man tycker mycke om :) men jag kan lova att jag garanterat kommer vilja tillbaka efter en vecka igen.
vi har kommit fram till idag att detta ska bli resans ar! sa nu ska vi bara hem och planera nasta resa!
kanske clara i new york far ett besok snart! eller kanske david i bahrain!
idag har vi bara vart pa stanoch shoppat upp alla pengar vi hade pa oss,(eller alla pengar natta hade rattare sagt eftersom jag tappat mitt visa,idiot)  sa nu har vi 430 bath kvar, och taxi resan kostar 400. fint!
natta holl ocksa pa att ga ut fran ett provrum utan byxor pa sig idag.. joorasattee hon ar inte sa mycke for byxor hon nej...
nu ska vi ga ner till taxin.
kanske kommer bilder sen om vi har dods trakigt pa flygplatsen.
sen bar de av to suede!

Kommentarer
Postat av: Nattis Mamma

Vi syns imorgon.

Även om det bara blir helt snabbt på Arlanda ska de bli mysigt att kramas o prata om resan. Skynda er hem nu / Kram

2012-03-15 @ 18:24:52
Postat av: Nattis Mamma

Vi syns imorgon.

Även om det bara blir helt snabbt på Arlanda ska de bli mysigt att kramas o prata om resan. Skynda er hem nu / Kram

2012-03-15 @ 18:25:56
Postat av: Reseledarn

Wellcom to Sweden kram

2012-03-15 @ 19:27:03
Postat av: KUSSE DON PEDRO

WELCOME HOME...GLOBETROTTERS...VÄRLDEN FINNS KVAR...TILL NÄSTA GÅNG NI DRAR PÅ EN "WALKABOUT"...SJÄLV SÅ ÅKER MAN PÅ "RULLATOR-RESA" NU FÖR TIDEN...-DIREKTFLYG FRÅN VISBY TILL GRANCIS NU PÅ LÖRDAG....HMM NÄR BLEV JAG SÅ GAMMAL...WELL ANYWAY WELCOME HOME!!!

2012-03-16 @ 05:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0